pŘIHLÁŠKA na soustředění ZDE
Důležité informace o soustředění:
KDO SE O NÁS BUDE STARAT?
Hlavní vedoucí tábora: Richard Boguaj (tel.: 723 691 713), tsridendo@seznam.cz
Dále pak:
Martin Horák, Kateřina Havlová, Edita Macková, Lucie Kameníková, Lenka Horáková, Petra Dostálová, Lenka Čepešová, Aneta Pintová, Klára Machová, Adriana Poláková – tanečníci a lektoři TS Ridendo
Zdravotní dozor – Kateřina Havlová, Lenka Čepešová
KDY A KDE SE SEJDEME
Soustředění se koná od pondělí 25.7. do pátku 29.7. 2022. Místo konání: Multifunkční centrum Hlinsko
Výuka bude probíhat dle harmonogramu, a to každý den od 8h do 17h. Sraz od 7.45 před vchodem do MFC a odchod po 17.00 hodině.
Kdo po skončení taneční výuky v 17.00 hod. bude odcházet sám, musí mít vyplněné
„PROHLÁŠENÍ“.
První den, tedy v pondělí 25.7. budeme zde již od 7.00 (vybereme potřebné dokumenty a splníme náležitosti)
JAK JE ZAJIŠTĚNÉ STRAVOVÁNÍ?
Oběd je zajištěn teplý v restauraci ZLATÁ STUDNA (polévka a hlavní chod), kam budeme po skupinách docházet. Dále bude dětem zajištěna dopolední i odpolední svačina.
Pitný režim zajistíme šťávou ve várnicích, kde si děti, když jim pití dojde, budou moci samy natočit. Mít s sebou vlastní lahev (podepsanou, nebo jakou si samy poznají).
CENA A PLATBA
Cena: 1.600,- Kč (v ceně je zahrnuto stravování – oběd a svačina, taneční výuka, pojištění, zdravotní dozor)
Termín vyplnění přihlášky nejpozději: 10. 7. 2022
Termín úhrady – podmínkou účasti je úhrada nejpozději do 17. 7. 2022
– storno poplatek po zaplacení a bez nástupu na soustředění je 50% celkové částky
Platbu uhraďte prosím na účet TS Ridendo u Komerční banky Hlinsko
č. ú.: 107-1706120287/0100.
Do zprávy pro příjemce uveďte jméno dítěte (jinak nebude moct být Vaše platba identifikována)!!
CO ODEVZDAT ZDRAVOTNICI PŘI PŘÍJEZDU?
- Průkaz pojišťovny,
- Potvrzení o bezinfekčnosti (s datem začátku soustředění) – lze vyplnit na místě,
- Potvrzení od lékaře o zdravotní způsobilosti (máme u sebe, pouze ti, co neodevzdali nebo již nemají platné)
- Dále léky i s příbalovým letákem a návodem na použití, pokud dítě užívá během dne. Nutno upozornit na naslouchadla a jakékoliv zdravotní problémy, alergie atp. – předat Kateřině Havlové
- Pro jistotu přiberte doklad o zaplacení tábora.
JAKÝ JE DENNÍ PROGRAM?
- 7:45 sraz před MFC
- 8:00 – 11: 30 dopolední blok
- 10:00 – 10:15 svačina
- 11:30 – 12:30 oběd
- 12:30 – 14:00 polední klid + doprovodný program (hry apod.)
- 14:00 – 17:00 odpolední blok
- 16:00 – 16:15 svačina
- 17:00 – 17:20 vyzvednutí dětí, rozchod domů
- *změna v programu vyhrazena, dle potřeb
CO KDYŽ DÍTĚ BĚHEM TÁBORA ONEMOCNÍ?
Rodiče okamžitě informujeme a ti si dítě odváží. Vrácení peněz – poměrné částky dle rozpisu na přihlášce:
Storno poplatek po zaplacení a bez nástupu na soustředění je 50% celkové částky Vracené částky za předčasné ukončení soustředění:
25.7.2022 1000,-
26.7.2022 800,-
27.7.2022 600,-
CO S SEBOU?
OBLEČENÍ NA TANEC I NETANEC každý den
Na parket pohodlné oblečení (kraťasy, tričko, legíny) a taneční/sportovní obuv a ponožky
(ať si neodřeme nožky hned první den)
S sebou náhradní 2 trička, kdyby se děti zpotily, ať se mohou převléci.
Oblečení na ven úměrně počasí (přesun na oběd a zpět) – bunda, mikina, pláštěnka ev. deštník
Budeme chodit ven, hrát hry, kde se ledaco zašpiní a možná i roztrhne, takže prakticky! Sportovní pohodlnou obuv na ven
HYGIENA A DALŠÍ POTŘEBNOSTI
Láhev sirupu – bezinkové květy nechte radši doma, investujte do sebe a kupte pořádnou šťávu bez umělých sladidel
Prázdná pet lahev pro děti, aby si mohly „natočit“ šťávu na trénink! Doporučujeme mít u sebe – papírové kapesníky, kapesní desinfekci a roušku.
V souladu s obecně platnými protiepidemickými opatřeními budeme dbát na mytí rukou, použití dezinfekce, kontrola dodržování zásad osobní hygieny dětmi a ostatními účastníky akce. Důsledná sanitace prostor a prostředí, tj. provozní hygiena všech prostor, se zvláštním zřetelem na hygienická zařízení a jejich vybavení (toaletním papírem, tekoucí pitnou event. teplou vodou, mýdlem v dávkovači, a jednorázovými ručníky).
Brzy na viděnou!
Richard Boguaj